محل لوگو

ايجاد ايمني، نظم و ساماندهي تردد وسائط نقليه و عابرين در حد فاصل بلوار امام و چند تقاطع حادثه خيز در شهر ديواندره


وجود آمار تلفات قابل توجه فوتي، جرحي، مالي و… ناشي از تصادفات جاده‌اي و شهري در كشور سهم هفت درصد سود ناخالص درآمد ملي را به خود اختصاص داده است. همچنين رشد روز افزون توليد وسائط نقليه موتوري و عدم تطابق با راههاي موجود در كشور موجبات افزايش سوانح را فراهم نموده است.

مطابق با آمار رسمي سازمان پزشكي قانوني كشور 37 درصد متوفيات ناشي از تصادفات را عابرين پياده تشكيل داده بطوريكه در سال 1380 در حدود 7300 نفر عابر در اثر تصادفات رانندگي كشته شدند. گرچه تلفات فوتي ناشي از تصادفات جزء سه عامل رده اول مرگ و مير انسانها در جهان شناخته شده اند اما بدون شك اين ميزان قابل توجه عمدتاً در كشورهاي جهان سوم و در حال توسعه بوقوع مي پيوندد.

شهر ديواندره با داشتن بلوار اصلي و در امتداد راه اصلي سنندج- سقز- آذربايجان و عليرغم وجود راه كمربندي (ساحلي) داراي تراكم قابل توجه وسائط نقليه و عابرين پياده بوده، مضاف بر اينكه هندسه غير اصولي (فني) بلوار و بويژه در محل تقاطعها، همواره بركندي و تراكم حركت و احتمال وقوع حوادث رانندگي ابرار مي‌نمايد.

هدف از تهيه اين پروژه ايجاد ايمني، نظم و نهايتاً ساماندهي تردد وسائط نقليه و عابرين در حد فاصل بلوار امام و چند تقاطع حادثه خيز در سطح شهر مي باشد.

لازم است از جناب آقاي حسين آبادي شهردار محترم كه در واقع باني و مسبب اين حركت بوده اند و همچنين از نقطه نظرات دوست گرامي جناب سروان مرادي رياست محترم راهنمايي و رانندگي ديواندره تشكر و قدرداني نمايم.


مبلغ قابل پرداخت 37,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 550

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما